Wednesday, November 18, 2009

BEREHAT SEKETIKA

Saya ingin memaklumkan kepada semua ahli SEBC dan juga para pengunjung laman blog SEBC ini bahawa saya akan berehat seketika dari pengendalian laman blog ini iaitu bermula dari 22hb. November, 2009 sehinggalah ke 23hb. Disember, 2009. Seperti biasa saya akan masuk kelas pengajian saya di Sg Petani.
Jika saya mempunyai masa yang terluang, maka saya akan cuba memberikan apa-apa input baru ke dalam laman blog ini. Kepada semua ahli SEBC, teruskanlah mana-mana aktiviti yang telah dirancang walaupun tanpa saya dan saya memberikan sepenuh sokongan kepada anda semua.
Untuk makluman awal, Pakyeh akan mengadakan korban (3 ekor lembu) pada Hari Raya Korban yang pertama, Pakleh akan mengadakan korban pada raya yang kedua. Sebelum itu kita ada gotong-royong mengecat surau (sila rujuk dengan Abg Saad).

Sekian, terima kasih.

simple bike easy ride
"KITA BERSAUDARA-WE ARE BROTHERS"

No comments:

Post a Comment