Sunday, August 16, 2009

KONVOI KE SUNGAI BAKAP


me n my wife


Che Mat


Baim


Abg Tamin n Kak Jamaliah


Abg Saad n Kak Teh (Romeo n Juliet)


Abg Saad pening tengok barang..


Antara barang2 yang ada dijual


Baim pun pening tengok barang


Che Mat pun pening tengok barang he he he


Salesgirl..

Sabtu, 15hb. ogos, 2009 (Sabtu)- Selepas program gotong-royng dengan Sekolah Semangat Maju pada sebelah pagi, saya dengan dengan Che Mat, Abg Saad, Abg Tamin serta Baim telah ke Sg Bakap bagi meninjau kedai menjual spare-part terpakai untuk motosikal. Bukan apa, selepas ini bila time saya dah mula masuk kelas saya di Sg Petani, maka rakan2 bolehlah pergi sendiri ke tempat tersebut tanpa perlu menunggu saya. Ramai yg tak dapat join sebab ada yang bekerja dan terlibat dgn persidangan perwakilan bahagian. Gambar di atas sempat saya rakamkan ketika sesi itu berlangsung. yang seronoknya hari itu pulak Baim menyambut harijadinya yang ke -- tahun, jadi, dia belanja kami makan pulak. Baim seronok sangat kerana first time ikut konvoi. Alhamdulillah gang2 SEBC ni ramai yang pemurah. Terima kasih lah.
simple bike easy ride "KITA BERSAUDARA-WE ARE BROTHERS"

No comments:

Post a Comment