Sunday, August 9, 2009

TERIMA KASIH SEBC BIKER'S


aksi abg saad, geegoluck dan che mat tentang marshall


lepak dan makan2 di restoran Singgahsana, Trong


ni masing2 masa nak balik dah


abg ad n kak teh


jom balik oii... maghrib dah nak hujung benar ni


kenape kamu potong aku tadi? mane ade, dlm konvoi mane bole potong..


parking betul2 beb... yg kuning ni pun dah mula syok dengan moto easy rider pulak..


ni masa baru sampai kat restoran Singgahsana


ni atan punya hal le ni... parking tak ikut law he he...

SEBC ingin mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan jutaan terima kasih serta syabas kepada semua ahli yang telah menyertai serta menyempurnakan Konvoi Jalur Gemilang Simpang-Lumut anjuran KRT Simpang Barat pada 09hb. Ogos, 2009 (Ahad) yang lepas. Sebanyak 15 buah motosikal dengan 20 penunggang dan pembonceng telah mengambil bahagian. Satu pengalaman baru yang cukup menerujakan!
Saya memohon maaf kerana tidak dapat turut serta di dalam program tersebut memandangkan ada komitmen lain yang perlu diselesaikan. Saya hanya dapat bersama-sama dengan rakan2 ketika mereka berhenti makan di Restoran Singgahsana, Trong. Saya cukup kagum dengan kejayaan SEBC menjalankan konvoi sulung ini. Gambar2 di atas adalah sebahagian daripada detik2 manis yang sempat saya rakamkan. InsyaAllah saya akan upload lebih byk gambar yg dirakamkan oleh kwn2 sepanjang konvoi tersebut. Dengar cerita ada kapcai biker's yang telah mengikuti group SEBC sewaktu perjalanan balik dan terus mendaftar sebagai ahli kelab SEBC. Alhamdulillah, SEBC semakin mendapat perhatian..
Sekian, terima kasih untuk kali ini.

simple bike easy ride
"KITA BERSAUDARA-WE ARE BROTHERS"

No comments:

Post a Comment