Wednesday, February 3, 2010

KEMASUKAN AHLI BARU SEBC


wife Sdra Arikhin memperkenalkan diri


ini pula giliran wife Z memperkenalkan dirinya


Sdra Arikhin bersama Faizal


Sdra Zbersama Faizal

Rabu, 03hb Febuari, 2010- SEBC menerima seorang lagi ahli baru iaitu Sdra. Dzailani yang lebih mesra dengan panggilan "Z" dan berasal dari Penang. Beliau datang bersama isteri ke perjumpaan Kelab SEBC semalam dengan dibawa oleh Sdra. Faizal, Ketua Zon Penang. Sdra. Dzailani menggunakan motosikal Virago 1100cc. Alhamdulillah, dengan kemasukan ahli baru ini, maka diharapkan Kelab ini akan bertambah maju dan kukuh.
Sehingga kini SEBC telah mempunyai 8buah motosikal berkuasa tinggi iaitu Virago 1100- 1 buah, Superbike 1000cc- 1 buah, Virago 535cc- 2 buah ,Vulcan 500- 3 buah dan Kawasaki ZXR 250cc- 1 buah. Majoriti ahli memiliki Jaguh 175cc dan beberapa orang ahli memiliki Nitro 150cc dan lain-lain motosikal. Alhamdulillah kerana kita menerima apa saja jenis motosikal dan tiada dihadkan kepada jenis easy rider semata-mata. Inilah keunikan SEBC.
Kepada rakan yang baru, semoga dapat bersama-sama membantu kami menjayakan SEBC ke suatu tahap yang lebih tinggi. We work together as a team. Together we unity to acheive the best.
Tahniah kepada Bro Faizal yang begitu bekerja kuat menambahkan keahlian SEBC.

Terima kasih.

simple bike easy ride
"KITA BERSAUDARA-WE AR BROTHERS"

No comments:

Post a Comment