Sunday, February 28, 2010

SEKILAS PANDANG KONVOI KE PADANG BESAR


bacaan doa oleh Paklang Bakar sebelum konvoi berlepas



taklimat di Sg Dua



Ah Keat sedang repair mtr Abg Saad



motor Abg Saad sedang ditarik oleh Storm



motor diangkat ke atas storm untuk dibawa ke Alor Setar



ramai pomen kat atas highway ni he he



saya dan Bro Faizal



Ni Tok Mo baik punye..



Bro Z


Pak Lang Bakar buat tahlil



makan tengahari



rumah persinggahan di Pantai Johor, Alor Setar



bergambar beramai2 sebelum ke Padang Besar



terima kasih semua..

Pada 26-27 Febuari 2010 yang lalu SEBC telah mengadakan konvoi ke Padang Besar. Tidak ramai yang dapat menyertai program ini kerana terlibat dengan pelbagai acara pada hari Jumaat lepas iaitu sempena dengan Sambutan Maulidur Rasul.
Sebanyak 11 buah motosikal dan sebuah Storm sahaja yang menyertai program ini. Saya sendiri hanya dapat menghantar sehingga ke Alor Setar sahaja dan kemudiannya berpatah balik ke Taiping selepas selesai solat Jumaat di Masjid Syed Mohamad Al-Bukhary di Pantai Johor, Alor Setar.
Apapun, group SEBC telah disambut dengan begitu meriah sekali oleh Kelab Jaguh Perlis yang dipimpin oleh Sdra Munir. Sebanyak 40 buah motosikal telah menyambut ketibaan group SEBC di Changloon dengansambutan yang begitu hebat. Khabarnya pelbagai jenis motosikal telah mengiringi group SEBC di Padang Besar.
Group SEBC telah menginap di sebuah Homestay di Paya Guring. Pelbagai aktiviti telah diadakan dan group SEBC telah menerima layanan yang begitu baik sekali. Terima kasih banyak2. Khabarnya Kelab Jaguh Perlis akan membuat kunjungan balas ke Taiping dan insyaAllah kita akan cuba memberikan sambutan yang terbaik buat mereka pula.
Apapun saya nak ucapkan berbanyak terima kasih dan syabas buat mereka yang telah menyertai konvoi ini iaitu Abg Tamin (Ketua Program), Abg Saad, Pak Lang Bakar, Pak Yob, Ah Keat, Abg Aziz Radio, Pakyeh, Pak Din Jamboi, Faizal, Bro Z, Bro Jan dan juga keluarga masing-masing yang mengikuti.
SEBC ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat keluarga abang ipar Abg Tamin yang telah sudi menjadikan rumahnya sebagai rumah persinggahan kani di Alor Setar serta kepada Kelab Jaguh Perlis yang telah memberikan kerjasama serta memberikan layanan 5 star kepada ahli2 Kelab SEBC.
Terima kasih juga kepada para penaja yang telah memberikan sumbangan kepada program ini.
Bersedialah untuk Konvoi ke Cameron dan Kuala Lumpur pula selepas ini.
Syabas!

simple bike easy ride
"KITA BERSAUDARA-WE ARE BROTHERS"

No comments:

Post a Comment