Monday, September 14, 2009

KONVOI KE RESTORAN ARTIST CORNER, TELUK MEDAN







Isnin, 14hb. September, 2009- Abg Aziz Radio telah bermurah hati untuk belanja kami makan2 di Restoran Artist Corner, Teluk Medan. Abg Aziz ni pun memang antara orang2 yang tak berkira di dalam SEBC.
Selepas terawih, kami berkumpul di hadapan kilang kabaid Ayer Puteh dan terus bergerak ke Teluk Medan. Malam ni tak ramai yang dapat hadir. Abg Rahim & gang Padang Rengas ada mesyuarat di masjid selepas terawih. Goluck tak dapat nak tinggalkan kedai mee udang dia sebab staf dia ada kecemasan. Paklong, Mat Rock pun tak ada. Che Mat dengan Pakyeh naik storm malam tu.Yang seronoknya ialah pada malam tu, Nasrul SU SEBC telah menjelmakan dirinya setelah beberapa lama berehat kerana demam yang kuat. Alhamdulillh dia sihat sekarang. Welcome back Bro!
Pada malam tu saya telah menghadiahkan sepasang jaket kulit kepada Abg Aziz Radio sebagai tanda persahabatan. Ini adalah kerana Abg Aziz Radio baru membeli sebuah motosikal Jaguh. Motosikal belum keluar lagi tetapi jaket dah dapat dulu.. Abg Aziz akan jadi Ketua Zon Bagan Serai dan dia dah tarik 4 orang ahli baru di sana. Cayalah Abg Aziz!!

Inilah doa kami buat abang kami- "Ya Allah Ya Tuhan Kami, Engkau berkatilah serta Engkau rahmatilah Abg Aziz kami yang telah bermurah hati memberikan kami makan di bulan Ramadhan yang penuh dengan keberkatan ini. Engkau panjangkanlah umurnya, diberikan kesihatan serta dimurahkan rezekinya sekeluarga. Amin Ya Rabbal Alamin"

Malam tu saya tidur lewat lagi....

simple bike easy ride
"KITA BERSAUDARA-WE ARE BROTHERS"

No comments:

Post a Comment