Monday, September 28, 2009

OPEN HOUSE ABG AZIZ RADIO


motosikal Zaman


khemah jamuan di rumah abg Aziz


semasa menunggu kawan2 tiba


Abg Thamin dgn cucu


mana kawan2 ni


tuan rumah - Abg Aziz Radio



sembang2 dulu..


Abg Dollah


suasana mesra


Abg Rahim sempat berbincang dgn rakan2


antara motosikal yg ada


macam kenduri kahwin


yg ni 'along sebc'..



SABTU, 26hb. Sept. 2009- Abg Aziz Radio (pembaca doa serta Ketua Zon Kerian) telah mengadakan rumah terbuka Aidil Fitri di Kg Masjid Tinggi, Teluk Medan pada jam 10.00 malam. Sebanyak 19 buah motosikal dan 3 buah kereta denga 40 ahli keluarga SEBC telah menyerbu ke rumahnya dan Abg Aziz agak terkejut dengan kehadiran yang seramai itu. Menu yang dihidangkan pula sangalah lazat iaitu bihun sup (ala railway Taiping) dan nasi impit serta kuih-muih. Abg Aziz telah membacakan doa selamat serta Cikgu Razuan telah memainkan peranannya sebagai MC. Abg Rahim Presiden telah memberikan ucapan sulungnya pada malam itu. Terasa seronok benar keluarga SEBC pada malam itu. Ada 2 orang ahli baru yang hadir pada malam itu. Alhamdulillah, keluarga SEBC semakin besar sekarang!
Bukanlah hidangan yang penting tetapi keakraban serta kekeluargaan kami yang amat penting. Ternyata hubungan ahli2 SEBC sangat rapat.
Selepas tamat majlis, kami mengambil kesempatan membuat satu pusingan di pekan Bagan Serai setelah mengisi minyak di Stesen Petronas Bagan Serai. Ternyata deruman injin motosikal kami menarik perhatian penduduk di sana..
Waktu pergi ada peristiwa yang lucu berlaku di mana kotak hitam motosikal Cikgu Razuan telah tercabut dan nasib baik saya berada di belakang beliau dan telah bertindak sebagai rescue bersama menantu Abg Thamin. Marshall pada malam itu ialah Zaman dan Geegoluck sementara Abg Thamin bertindak sebagai Leader.
Seronok benar suasana pada malam itu... Hidup SEBC!

simple bike easy ride
"KITA BERSAUDARA-WE ARE BROTHERS"

No comments:

Post a Comment