Wednesday, September 16, 2009

PROGRAM PERKELAHAN DI KG RIBU, KATI (KUALA KANGSAR)

SEBC ingin memaklumkan bahawa Abg Khalid telah menyatakan hasratnya untuk menjemput semua ahli keluarga SEBC untuk berkelah di Kg Ribu selepas hari raya nanti. Cuma tarikhnya belum dapat diputuskan memandangkan aktiviti yang padat menanti SEBC selepas hari raya nanti.
Abg Khalid akan membawa kita menangkap ikan sungai di kampungnya. Beliau akan menyediakan kemudahan sampan dan peralatan-peralatannya. Selepas itu kita akan memanggang ikan-ikan itu dan berkelah sahaja di tepi sungai.
Saya dapat membayangkan betapa seronoknya program itu nanti. Inilah suasana yang kita pernah rasai sewaktu kecil-kecil dulu sahaja dan kini ia akan kembali lagi!
Sehubungan dengan ini, saya mengambil kesempatan untuk mengingatkan kepada semua ahli SEBC bahawa kita masih mempunyai 2 program besar selepas ini iaitu ekspedisi ke Cameron Highland dan juga Hari Keluarga SEBC. Ramai yang dah tak sabar2 untuk berkonvoi ke Cameron Highland nampaknya. Untuk trip ke Cameron Highland nanti SEBC akan menyediakan 2 buah 4X4 sebagai rescue team. Kedua-dua 4X4 ini adalah milik Che Mat dan juga Pakyeh.
Sekian untuk makluman, terima kasih.

simple bike easy ride
"KITA BERSAUDARA-WE ARE BROTHERS"

No comments:

Post a Comment