Wednesday, September 16, 2009

RUMAH TERBUKA AIDIL FITRI SEBC 2009

SEBC akan mengadakan "Rumah Terbuka Aidil Fitri 2009" sebaik sahaja selepas cuti sekolah seminggu sempena Aidl Fitri ini. Bagaimanapun Abg Aziz Radio awal-awal lagi dah 'booking' tarikh 26hb. September, 2009 (Sabtu) untuk mengadakan rumah terbuka beliau di Masjid Tinggi, Teluk Medan.
Kalau mengikut perbincangan awal, SEBC akan mengadakan rumah terbuka mengikut zon dan semua tarikh pada hari Sabtu & Ahad sepanjang Syawal nanti telah 'fully-booked' oleh ahli2 SEBC. Konsep yang akan digunapakai ialah semua ahli di dalam satu-satu zon berkongsi untuk mengadakan rumah terbuka. Mereka hanya perlu menentukan siapakah yang akan menjadi tuan rumah majlis tersebut.
Bagaimanapun saya ingin mencadangkan di sini supaya SEBC menganjurkan rumah terbuka secara berpusat di mana semua ahli menyumbang untuk satu majlis rumah terbuka di satu tempat sahaja. Perkara ini bukan sahaja akan menjimatkan kos tetapi juga lebih mudah serta boleh selesai di dalam satu hari sahaja. Bagaimanapun jika ada mana-mana ahli yang hendak buat rumah terbukanya sendiri adalah dipersilakan.
Keputusan mengenainya akan dibuat selepas majlis berbuka puasa SEBC yang akan diadakan pada 18hb. September, 2009 ini. Kita akan bermusyawarah secara beramai-ramai bagi mendapatkan kata sepakat.
Nampaknya rumah terbuka SEBC yang julung2 kalinya ini akan meriah, insyaAllah. Apatah lagi kita akan menerima beberapa orang ahli baru dari Zon Krian yang dibawa oleh Abg Aziz Radio. Alhamdulillah keluarga SEBC semakin besar!. Terima kasih semua

simple bike easy ride
"KITA BERSAUDARA-WE ARE BROTHERS"

No comments:

Post a Comment